nuff-nuff

Monday 30 July 2012

wishList Raya



HYE2....hari tuh ayah aku gtaw suh buat belanjawan nak beli ape untuk raye nie..setiap dari kitorang kene tuliss and submit kat ayah
bagi tengok...
amboii..da macam proposal hokey...ayah suruh tuliss nak beli apee..t ayah bagi bajet..hehehhe
aku x tulis pon g..nie baru nak pikir2 r nak beli ape...


~kasut. da dua tahun xbeli kasut ok..so raya nie nak beli kasut.mesti beli...heel or wedges?







~tudung. kene beli sebab baju raya aku yang sepasang tuh xde tudung lagi...nak ajak kak cha pi jalan tar la usyar2 tudung.
~beg.
~peralatan menghias muke.yup..sekali beli nanti xpayah nak beli bile nak masuk sem baru agi nanti


tuh jek yang baru terpikir sekarang nie..
ingat nak beli baju kurung lagi sepasang,,.tapi tengok laa bajet nanti..lain la kalaw ade yang murah hati nak belikan aku baju kurung..
sebesar kapal titanic aku tadahkan tangan..hehehehe




ok..till then

2 comments:

AQ Eyfa said...

wah best nyew ayah belikan.

ririn aieza said...

hahah..mmg la sbb kite x keje lagik...huhuh...=)