nuff-nuff

Tuesday 3 July 2012

Runningman~korea~~miss ahjumma??

aku cukup myampah ngn korea dulu...member2 sume duk hadap cerita korea..pegi bilik dorang tengok2 dorang nga layan koea..lagu kpop...aduii..knape aku x leh masuk ngn influenza korea ini..adakah faktor peningkatan umur..dusshhh2..bukan ok...tah maybe sebb once ko da start tengok ko akan melekat n tertunggu2 nak tengok lagi kot..ye laa..cerita dorang kan ber episod2 sampai beratus2 pon ado..so..at the ens of semester 2 tuh..aku terjelopok jugak laa terjoin memner2 aku nie nengok crita korea..aku duk dengar terkekek2 dorang ketawa..so g laa tengok n termelekat laa ngn cerita running man nie...memula xpaham jugak kenape macam nie..macam tuh..tapi kejap jek dapat tgkap...so dapat laa men'gelak'kan diri bersama mereka...heheheh...so teraddict laa di situ..sibuk laa mencari episod2 running man nak wat bedtime story before tido..hahaha..


suke ngn kwangsoo..sbb die nmpak sangat biol..hahhaa....bile tengok die jek otomatik jek aku nk gelak..haisshhh...sampai aku pernah nampak muke yg same macam kwangsoo kat utem n boleh lak aku jerit kwangsoo...macam2 laa aku  nie...seronok laa cerita nie..kat astro pon ade siar running man nie..kat channel One 393...heheh





lagi satu cerita korea plak aku ter addict ialah cerita ni--------->






miss ahjumma. =)

cik kang geum hwa yang cekal selepas suami die dicolek /dirampas oleh pompuan cantik bnama sae-mi
tapi die dapat cinta baru..malangnya sae-mi nie xhabis2 nak kacaw hidup die n ganggu hubungan dorang...lepass tuh aku pon xtaw sbb aku pon nga ternanti2 gak ape episod selepassnyer.


best cerita nie....kembang2 rambot heroin die kan..tapi die da jadi lawa skrg...gi laa channel One 393 astro untuk tengok cerita nie<bagi yg beli je la>


ha,tu je laa cerita korea yang aku bole layan stakat nie..hehe,,maaf ea pminat2 korea..=)

No comments: