nuff-nuff

Sunday 8 July 2012

kenduri kahwin~pantai remis


pagi ahad yang indah...kemain tuh ayat...=) .semalam akak da cakap before tido,suh temankan die hari nie pergi kenduri kahwin
kawan die..so hari nie aku.kakak.and adik g la ke kenduri kahwin kawan die rodiyah kat berjuntai bestari..aku panggil tempat 
tuh lombong jek sebab byk lombong kat situ..tempat tuh pon dekat dengan UNISEL.
so,dalam pukul satu macam tuh kitorang pon gerak laa..makan2 duk2 tunggu pengantin naik pelamin..akak aku kemain sukee sebab dapat 
jumpe kawan2 lame die satu sekolh dulu...sume mesti tanyer...ko bile plak??hahah...bese la bile kawan sebaya da ramai yg kawin
akak aku pon kene tempiassnyer..sabar ok..akak aku blaja lagi..
tengok pengantin nyer malu2 nak senyum...nebess laa tuh..hihihih...




akak saya dan adik


nie pelaminnyer

saya,owner blog yang tembam

selamat pengantin baru kak rodiyah n husband=)




lepass da penat tunggu akak aku tgkap gambar ngn pengantin..so balik dalam pukul 3.30 macam tuh..balik2 jek tengok mak and yang lain2
da siap pakai lawa2..tanyer laa nak pi mana..ayah n mak nak pi jalan2 kat pantai..kitorang pon pe lagi lekas2 tukar baju n
ikut laa jugak..kami pergi 2 kete..sampai2 pantai remis haruss laa pekena kerang bakar sume..first time aku makan sata..tapi sata kat situ x sedap laa..
hampeh...













dua orang budak sronok dapat makan aiskrim


pas makan jalan2 n makan aiskrim..sedap..da penat jalan singgah plak beli air kelapa laut..sebabkan jarang nampak air nie..tu laa gaknyer
die jual mahal sikit..





tawar ar air nie


odw balik ayah ajak lak makan durian kat kuala selangor...
makan lagi...heheh...
lepass kenyang,pulanglaa dengan perasaan gumbira perot penuh..


satu hari berjalan kan..seronoknyer cuti nie=)hahaha

1 comment:

::cik asha:: said...

merahnya rodiyah...aduyaiii pict aku