nuff-nuff

Sunday 8 July 2012

daRI OU ke taman layang-layang

~assalamualaikum~

saye ade date bersama kakak saye n one of my friend =)
sangat lame xkua uma so hari sabtu(semalam),i decided nak kua laa ngn diss guy..
rase cam malu2 lak kua bdua so i ajak laa my sis teman..so kind n sporting my sis sanggup temankan i...=)






sebabkan hari sabtu so malas laa nak turun KL sbb takot jem n we all pon gerak laa gi OU jek...sangat penat ok tengok kete banyak2 bersimpang siur sebab jem kat selayang nak masuk damansara..walaupon x memandu..hahah...harusslah kakak and saya menjadi mem beso..=)  sampai2 OU jek pikir2 nak wat ape ea...pesal sume org x bole pikir nak wat ape....aku macam biasa laa keluarkan ayat standart aku = "saya xkisah pergi mana2..ikut jek..=) "hahaha,,..boring kan aku...


last2 g laa main boling kat u-bowl one utama..public holiday RM 8 and kasut lak charge RM2...akak xmau men ..jadi saya dan my friend jek lawan..siap berlagak lagi tuh ckp sapa kalah blanje makan...



suasana kat u-bowl OU



tengok la sape lagi hebat...hahah..me vs my friend..gaya itu perlu ade wlaupon bola asik ke longkang=)

xlarat aku nak pegang bola berat2..just boleh pegang bola 8kg jek...hahaa

......n keputusan nyer aku kalah..ceh,,,buat2 xtaw jek pastuh pasal blanje makan tuh..pppffttt









sebelom


selepas...muke kenyang ko






abaikan muke selenge saya tuh

lepas penat jalan2 n xtaw nak buat ape da kat OU tuh...kitorang balik n singgah plak kat taman layang-layang ..masa tuh dalam pukul 4 so xramai lagi orang...suke taman nie sebab cantik n ade tasik=)
tengok gambar je laa ea..






penat da jalan nie...mane tempat duduk?


jum duduk kat sana

model pokok

tangkap gambar kat situ cantik...=)



balik rumah singgah tesco rawang dan beli coolblog..nyum2...

till then~~

1 comment:

::cik asha:: said...

coiiii muka kekenyangaan tu tak payah la masuk...grrr