nuff-nuff

Thursday 30 August 2012

ini kisah cinta saya

Guess what...aku mmg x terniat pon nak imbau or kenang all the thing that happen to me..cerita dolu2 la senang cakap...
dalam banyak2 manusia..kenape aku still tak boleh padam dia dari ingatan aku...bukan ke org cakap..mase tuh akn memudarkan ingatan kite pada orang yang da berlalu dalam hidup kie..tapi not in my case...

and just now i suddenly terjumpe balik that puaka box yang da lame aku kuburkan dalam almari aku untuk sekian lamenyer...aku nak cari balik baju kurung aku la weh..pesal ko menunjukkan diri ko r kotak..grrrr..

and kenape bile kite teringat old love story air mate nak meleleh2..oh,come on la...still nak berlagak macho lagi yer..and pas nampak jek that box..mula la awan2 nano kat kepala membesar and satu per satu kenangan tuh datang...elok jek scene by scene..ceh...di tambah pulak dengan lagu2 chenta kononnyer...air mata tuh mule la laju macam air terjun jek gamaknyer.....5 tahun da..5 tahun baru...?

kenape yer...?

ramai orang cakap...lets bygone be bygone..and sesetengah jugak salu cakap..lets turn to a new leaf...yes..
mmg itu yang aku buat..and sume orang pon same..buat ape nak hidup dengan kenangn silam sedangkan masa depan tu lebih penting..tapi,kadang2 masa silam tuh jugak bole buat kite sedar diri kite kat mane...

nak tengok tak that puaka box yang buat aku yang macho nie meleleh air mate???


nampak biasa di luar ..
aku tertnye2 gak..kenape aku x buang kotak nie ea??atau pun pulangkan balik jek pada tuannyer...heh

haa...nampak kan berlove2 kau kat situ...hohoho







13 keping kad berbentuk hati...setiap card dengan setiap cerita n kata2

13 keping surat cinta n 13 role dalam botol tuh..
13 means 13 bulan da kot..
hebat betol penangan bercinta dulu yer..
paling romantik la ni...sangat la kreatif and susah payah tuh...

fuuhhh...perlu di ingatkan yer pada diri sendiri yang sume nie adalas past...
manis..tawar..masam2 kelat sume da berlalu...heh..
and ape2 pun aku nak cakap;
inilah kisah cinta saya



at last, pada kamu yang mmberi inspirasi utk entry ini d tulis..

Selamat Bertunang esok...=)
aku doakan yang terbaik untuk kau


~thanks for reading~

1 comment:

::cik asha:: said...

okey, esok aku gi bakar barang2 tu..