nuff-nuff

Monday 13 June 2011

zaman Kanak2

Zaman kanak2x is d best….


Zaman kanak2x memang waktu berseronok kan….
Korang mesti ade pngalam2x korang mase kanak2x lu..
Aku pon ade…tetibe lak teringat zaman kanak2x dulu….ade satu pokok mangge
depan uam aku..best wuu law time mangge nga masak ranum an,,,manis jek..
pergghh,kecur air liur..
mase kecik2x lu ade laa panjat pokok mangge..terrer taw nie...huhuhu..siap makan atas pokok lagik....
pailang laa tuh compared ngan sekarang....
mangge dyer jnis yang kecik2x tuh....memang x puas law makan sebijik..dulu law kutip..ade laa pnuh satu plastik...then makan ramai2x...x yah gune pisau,tarik jer kulit dyer..then makan..sempoii...
tapi sekarang an....ase pelik cam ner laa aku leh panjat pokok tuh...pastu mule ar rase hebat laa aku amse kecik lu...panjat pokok..hangpa penah???

pastu petang2x salu gak laa men rounders kat padang loji...ngan budak2x quarters yang len...tapi salu gak laa fail jer bile turn aku pukul bola..miss ajo...
then bile time kene jage lame lak tuh..(mean,kumpulan lawan hebat laa..)hahahaa....tapi bile ingat2x..itu adalah kenangan saya 10 tahun yang lalu....
sekarang daa ade yang daa kawin and beranak pon....
itulah,..
bila korang teringat balik zaman kanak2x korang...mesti korang akan tersenyum macam aku sekarang....
tempat jatuh lagi di kenang ini kan pula tempat bermain2...kan3?????



ape pengalaman kanak2x korang???share laa sket=)

No comments: