nuff-nuff

Saturday 11 June 2011

isi masa LapanG


Salam….hello…waa,,ase lame tol x menghupdate blog nieyh…..
Ye laa…aku x free cam korang…so,x sempat laa nak post entry baru….
Lagik2x ngan ketiadaan berokband….
Sejak2x berkerjaya nie,fb..blog pon lame daa x bukak..
Jelez akak dik nengok entry kwan2x blogger yang len…
Aktif sungguh yer korang..






 




   
Ok….kat sini aku nak share r kat korang fav drama aku kat tb tuh..
Aku suke bnor nengok drama NORA ELENA kat tv3 tuh….


  

 


Ala,yang start kol 7…setiap kali nak tgok drama tuh msti clash jugak ngn satu lagik drama fav aku…CINTA MELODY…perrrgghh..kekadang terpaksa selang seli..time daa eklan,bokak tb nie..time eklan tb nie..bokak tb yang tuh plak…
Al maklum…ada 2 fan kat uma nie..
Fan cinta melody ngan  fan nora Elena…hikhikhik

Aku sukee sangat tgok drama nora Elena nie..sebab dyer adaptasi dari novel Kasih yang suci…best2x..
Tambahan pula hero dyer..alamak..Aaron aziz lak tuh..
X dapat den nak menahan perasaan nie….rase nak tumbuk2x bantal lak time ‘seth’ lakonan aaron peluk2x ‘elena’ lakonan siti saleha tuh..hahaha…
Tuh laa misi sekarang nak carik novel Kasih yang suci..sebab x sabar2x nak taw pe berlaku pasni……………………
  







Okey..part cerita Cinta melody lak….lakonan Chelsea Olivia and Randy ape tah..
  

Pon best….comel jek tgok melody tuh..
Search kat tenet sal dyer..upenyer umo dyer baru 19 tahun okey…lagu sinetron cerita tuh pon best..Aishiteru..
Adek2x aku siap hafal ko lagu tuh…..hebat x hebat penangan cerita dari seberang….
Asal ade cerita indon jer mesti top an..
Pihak2x stesen tb lak suke sesangat keluarkan cerita2 dari seberang…
Ha..lagik satu nak cerita..
Tentang perlambakan sinetron2 indonesia kat Negara kita…
Lagik2x time musim cuti sekolah..
Banyak laa cerita2x mengarut cam JAKA…KISAH PUTERI DUYUNG yang berepisod2 kat astro tuh…dengan kisah2x dongeng dyer lah..



Adeh…kadang2 bile bukak tv..cerita indon,tukar channel,cerita indon gak….
Dah xde cerita melayu yang bagus2 ker nak disiarkan…?????????
Lu piker laa sendiri kay….

No comments: