nuff-nuff

Tuesday 31 January 2012

~~ternampak notebook lamer`~~

tengah dok nak on lappy tadik..tetibe mata nie nak terpandang lak kat rak buku kat bawah nie...n korang tawu apee aku nampak..buku diari aku..diari ker??xjugak kot..buku catatan lame laa kirenyer....aku pon senyum lebar2 and terus graaaabbb that book..wah....cam x percaye jek kan...hengat buku nie daa kemane2 tah....selak2 lam tuh and bace laa balik...all that thing aku tulis when i was 17 okay...hihihi..mesti pass habis spm tu,tuh yang gedix2 nak coret2 lam buku tuh....korang tengok laa gambar2 nie...



gilak budak2 an buku aku nie...heheheh..mickey n minnie..<3










Nie gambar class~5 science 1~
cer laa teka aku yang mane....


betol,betol,betol=)




yeah..love this pic...
aieyn~wanie~saye
(muke suci murnie x..)pui



and thiss picture...~~
cik dee  matibom-bom..
zaman matric
kelass ko jah..!KURUS menyelim mase nie...=)



haaa....and i miss all that time darm much.....~~sob..sob

7 comments:

Razif Redz said...

layan ...

SpongeSoftSmooth said...

miss you :(

cik puan muda umi said...

haaa,ni mesti ada gambar secret admire jugak ni tapi xnk tunjuk..hehehe

ririn aieza said...

razif mokji=haha,layankan jer laa....

ririn aieza said...

cik puan muda umi=huih...aci redah jek tuduh ea..xde laa...syhhh..hahah

ririn aieza said...

matibom-bom=still remember x kita snap pict nie kat mane???hahaha..

Cik Puan Muda Umi said...

hehe..ada lettew..hehe..shhhhh..:p