nuff-nuff

Monday 16 January 2012

Lame kan...?

salam..wah rase sgt lame x jengok dis belog....siyess bizi yer you ollss....final exam,assingment n project yang cam x cukup napass nak setel....macam daa x jadik org diss lately...tido pon ala2 kadar n eyebag pon makin excited menampakkan diri...pui...hahaha....
n now alhamdulillah setel all that thing n right now aku kat dpan lappy at my home sweet home n also bakal menyemakkan rumah for 1 month sbb cuti sem=)fiu....ape plan cuti nie eh???


meh nengok wishlist aku for this 1 month aku kat uma...=')


AzReen's WishList=








~#beli laptop!(alkisah laptop saya xleh nak on mase exam week hari tuh....lappy season laaa an..skali cek akak aku ckp ko bele semut ea lam laptop nie..gulp...aku x salah..>,<.)
~#kuwuskan badan yer....(.tah tapi rase cam da agak gomok n pipi pon tgok cam belon jek...selamat berjaya yer cik azreen...52-49kg..caiyok2=)
~#nak makan tutti frutti...(wah nie daa lame gak nak makan tapi simpan lu kecur air liur sbb bz an....so cuti nie bolee laa makan seround....)




aku aseee tuh jek wishlist aku kot....sebulan jek kan..soo..selamat bercuti ea aiezah n x luper pada kawan2 FTMK 11/12....see u next month insyaallah..pada kengkawan matrix KMNS...biler reunion nie ea...xsabo nak jumpe korang....also pada kawan2 bestie...(SMK).cuti raya cina t kita kua ea......




ok..till then.....~~

No comments: