nuff-nuff

Friday 20 January 2012

Apa Ade dLam Wallet tu??

yeah,,...entry menghilangkan rase bosan....tadi selongkar laa wallet..mak aih...sepah seyh wallet aku..pnuh macam2 resit n kertas2 bagai..tuh yang terlintass nak post sini....jom tengok apee aku simpan lam wallet...



ha..amik ko..ni mase mule2 terabur kan sume....uih...semak kan,...=p





n diss one setelah d filter yang mane patut n cantik2 kan sket(pui)...




1# tag perfume body shop~xsilap nie g kdai body shop ngn incik izzul norman tahun lalu sbb teman die cari perfume laa untuk kawan kami....~simpan lagik ea aku mende nie...sentimental value kah??

2#  to-do-list.....mmg suke taruk list2 yang patot beli lam nie.....t lupe..al-maklum ahkak nie pelupe=)

3#  crew tag~ni mase zaman matrix dulu..terlibat dalam kempen derma darah....jom derma darah=)

4#   gambar2 insan tersayang....hahaha...old skooll an aku....ala,nanti time rhindu2 bole tengok muke2 dorang nie..bukan orang lain pon...family n bestie...gambar pakwe ado x???XDE!

5# SD card....tah camner bole ade tah...

6#  ha,yang nie paling banyak lam wallet aku,...resit2 atm...menyemak jek...tah ler habit kot kumpul mende nie...t senang aku nak tengok berape banyak aku daa memBOROS .....~duit macam air sigh~

7# coin=duit syiling....men terabur jek aku salu lam wallet nie...pandai2 laa korang nak hidup lam tuh yer...~al kisah sebenarnya zip for coin section daa rosak~

8#   wang-duit-money....sengkek kan ahkak...=)

9#  secret recipe punyer no tel....~saye suke kek~motip???

10#  tiket wayang..yeah nie lagi satu hobi aku,,,,mengumpul tiket..dulu rajin laa g nengok moviee..sekarang daa jarang la...rase last aku tengok muvee is >satu malam kubur berasap<(yang xbest langsung tuh)

11#  voucher buku....bole beli novel kan=)

12#  tiket bus...jangan tengok bus apee aku naik....menci...

13#  segala macam kad~~


ha..tuh laa barang yang menyemak lam wallet aku....yang setia aku bawak kemane2....=)


till then~~~






1 comment:

::cik asha:: said...

kemain banyak barang dlm wallet ko..