nuff-nuff

Thursday 1 September 2011

~~SELamat hari raYa~~

hoooyeeaahhh..dah raya...
gembira x????pasti kalaw dapat duit raya byk macam aku...hahaha
masih ade yang sayang maknenyer.....



ok2x..pagi2x raya lagik da sampai uma nenek....
wah..lawanyer baju makcik aku...kalah aku...ngeh2x...
so..pas semayang raya..kita pong bersalam-salaman laaa.....lepas tuh baru aktiviti photoshoot
berlaku....hahhaaa....masing2x x nak kalah ko......


kezen2ku...sedondon pepel kan...






atok n nenek=)




MY LOVER..mak n ayah



3 dara pingitan..=)


kakak..super kakak..adik



MY FAMILY

SAYANG MAK!!









ABAIKAN ORG SEBLAA SAYE..HIKHIK




maaf zahir batin dik













ok..ini saje....ni baru raya pertama....raya kedua aku xlarat nk pose...sbb daa terkena pnyakit raya..
penyakit ke tandas selalu=)
sALAM LEBARAN



1 comment:

::cik asha:: said...

gambar aku xbanyak pon..