nuff-nuff

Sunday 11 September 2011

SaYA ORANg Melaka=)

SALAM UKHWAH yer to all readerss.....

okey da lame x hupdate belog nie....
sebb sebok dengan minggu haluan siswa...
4 sept lepas aku da pon register kat UTeM....hahahaa..



saya mahasiswi .....cant believe dat.....ngeh2x.....
ponyer laa besar ko utem nie.......aku daa cuak2...then dyer suh g ostel lak.....
mak ko....jauh gak ostel dari U......
kene naik bus.....
susah weh kat sini..
law xde kereta ko kene laaa mghadap pagi2x kne berimpit ngn orang nnak nek bus....
then go through lak ngn minggu haluan siswa yang sangat2x penat n sengal...
biasa laaa......












and semalam..ari sabtu..first time kua outing ngn housemate g melaka town..hehehee..


best3..






















kesimpulannya saya telah pon menjadik penduduk melaka for 3 tahun setengah n menjadi siswi UTeM dalam course bach science computer in network.....
hahhaaa...wish me luck kay....xoxo.....

No comments: