nuff-nuff

Thursday 1 September 2011

kami jumPER saFiq R

ok nak cerita gak kat sini aku n adik2x jumper saper..
walaupon sekampung tatap nak share ngn orang cerita niee gak an

kitorang bgerak balik dari dengkil lam petang soo sampai ijok dalam
pukul 7 lebih camtuh..
n akak aku plak nak isi minyak bagai...
tengah2x isi minyak tuh aku pon pandang kiri pandang kanan...
ramai gak masih berbaju melayu n kurung...
pandang plak orang sblah pump...xnmpak muke..then monolog dlm hati
pakcik nie mesti nak g open house nie....
rupe2x pakcik tuh safiq rahim ok.....
perggghh..aku bukan ape..aku tgok kereta yg dyer pakai...
BMW yer,,,,
meh laa reramai tgk gambar yer....


nie laa kereta pakcik yg aku ingat nk g open house tuh




gmbar curi betol!!!isi minyak beraper tuh??



adik aku nie excited nmpak mamat nie..



ok babai...
safiq rahim

1 comment:

::cik asha:: said...

aku nak beramah tamah ngan dye..tp tgk dye macam nak cepat jerw..xjadi la nak beramah tamah..hahaha..
baru plan nak gi umah dye..