nuff-nuff

Friday 5 October 2012

ini untuk kamu DIAN

IM soo sorry this lately terpakse ignore kau...hell kan..bukan this lately yang, but aku rase da makan tahun kot..dunno why..both have blog and update each other...update cerita???yes..every day..but through twitter and blog aku rase...
maafkan la diri nie yang sombong giler kat kau dian,,,..aku rase kat inbox aku meseg last dari kau pon  tariknyer 4sept11....and i know meseg dari aku pulak langsung la x ade..sighhh...

i admit lepas ko off dari matrix tinggal aku sorang2...everything da berubah....rase jauh tuh memang da sah2 ade...aku heppy tengok kau bahagia wif your bf<n now ex-bf>...tapi lepas afiq kau tuh buat hal and u still macam boleh lagi hadap dia aku terus rase sangat menyampah....bukan sebab ape ..tapi aku sangat kesian kan kau...nangis2 call aku cerita your boyfie like this..and that,,aku jadi bengang sangat..u deserve a better man dian..better than him yang haprak tuh..

maaf sekali lagi dian aku bukan kawan ko yang baik...bila kau need someone nak share your prob,nak jadi bahu tempat ko nangis..aku xde..what kind of  friend ea aku nie..aku lebih rela observe kau dari jauh..tengok post2 ko kat twitter..tengok ko upload gambar2 ko  dengan kawan2 ko n cakap.."good,dian ade ramai kawan sekarang n she look so happy wif them".so aku hepi n harap kat sana ko dapat cari someone like me n make a friendship macam  masa kita kat matrix dulu...sebab everytimes aku singgah your blog..seboleh2nya i dont want to see a sadness entry...peliss dear...

name saya diana..=D




aku tawu ko tabah sebab ko da go through all this sorang2 kan...so aku kat sini doakan kau masih tabah and heppy wif your life dian...

good luck ok untuk your final n get a DL ok untuk aku..=)
jangan stress2 n jaga kesihatan...
aku xtaw camne nak luah kat ko n i hope u read this..=) ini cuma luahan bukan kritikan...u know me right..=)

soo...selamat ber'exam'...=)



 SAYANG DIAN =)



No comments: