nuff-nuff

Friday 28 October 2011

malam Jumaat

tetibe ase nak share ngan korang lak.....=)


mlm smalam..eh..smalam malam jumaat laa an...uih..lagik mood seram tuh bgolek2x datang...
smlam sume housemate aku cam feeling2x ngantuk awal so...lam kol 10.30pm tuh daa sunyi gler...aku pon mase tuh nga layan muka buku n edit pic inchik H....ngade2 yer laki tuh suh aku edit macam2x....
pas tuh try wat coding c++.....n dalam 15min nak kol doblas...
aku dgar bunyik seswatu...bunyik perempuan nanges.....bukan sekali,bukan dua kali tapi 3 kali yer...yang mgilai hehehe tuh punyer bunyik...at d first i thought tuh maybe budak tgkat bawah bilik aku gadoh ngn bf dyer...tapi pas 2,3x...haish..mremang lak bulu tengkuk den....aku pon pee lagik..dgan pantasnyee kmas2x buku yang super sepah atas katil....done2x jer time tuh inchik H tepon...wuu..pe lagik kasi story r same dye n tgan sebla masih gigih mngemas yer....tutup lampu sume...


inchik H= "kamu" ok x nie???
~~pstt,pnggilan drahsiekan...malu plak ngn korang....miahaha...
aku=uih mau ok...kita yang dgar bukan kamu..
inchik H=perasaan kamu jek tuh sayang...xde pe lah...die men2x jek tuh..
aku=orang nga syok2x wat coding niee ok..main2x lain hari lah...
inchik H=da2 g tido..law takut jgn tutp lampu....
aku=rumet org silau laa t..xpe2x ok daa nie..(ceh,padahal)..




pas end call jek ngn dyer..mulee laa mate aku bolat2x melilau pandang kri kanan...
huih.....





No comments: