nuff-nuff

Thursday 20 October 2011

jatuh plak hari nie.....Oo

sejak dua menjak nie hujan jek an....so keadaan jalan pon agak licin....
tadi pas habes class hubungan etnik...gigih r jalan nak g cafe..pwot pon daa nyanyi2x mintak di isi...
soo kitorang pon lalu laa depan PPP(pusat pelajar Utem)...ade PC fair lak kat sinn..n kawan aku sorang nie nak menyinggah laa...tengah2x jalan tuh..bole aku x nmpak ade lubang depan aku..gedebuukk...slipar yang aku pkai tsngkut la lubang uh  tuan punyer badan daa jatuh melutut kat depan..maluu seyhhh...
ramai lak orang mase ty..aku jatuh betol2x depan booth,parking moto(taw2x laa kan moto mesti byk cowok2x) N  mase tuh mmg nga lunch hour....malu nyer muke nie..so pas daa jatuh tuh sekbek kawan tolong tarik tgn bangun blik..ten dengar ade suare lelaki cakap..."bangun2,,,xper..kitorang xnampak pon..."
aku daa malu nk pandang..just smile n go away from that place n hoping xde sapee ingt aku yg jatuh...puuiiihh...
selera makan terbantut n trus g surau solat,...n ase x mau kua daa dari surau..hahaha....
kesannyer....lebam n sakit ko mase nak sujud...










haishhhh...sigh.....O,o

2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

uisshhhh....kesiannyew....hati2 ye len kali..ena pun dlu pernh jd camni gak.. tp bguslah lelaki tu, dy ckp camtu sbb xnk bg awk malu..gentle glew...sy dlu, lelaki tu gelak2 kt sy..bengong! huhuhu...

ririn aieza said...

huhuhuh ye ker lady aina....tapi maluuwoo jatuh dpan org ramai....bukan lelaki tuh cik ainaa..tapi mereka....=)
OK2X T EXTRA hati2x eh...http://www.blogger.com/profile/12456247989037858894