nuff-nuff

Saturday 6 August 2011

lutut yang injured

haila....dugaan betol bulan puasa nie....
bole plak tadi mase jalan nak g bilik tergelincir n bedebub jatuh....bpusing lak tuh..
dalam pada tuh aku dengar bunyik pop...adeh..nerbes nie...kaki aku nape...
da jatuh tuh ternangis lak..sakit beb....haha..x batal puase kay..sebab ter..




my mum pon ape lagik lari laa mendapatkan insan yang malang nie....aku rase laa lantai tuh...makaih..licin giler..patot laa ice skating aku tadik..
nasib2x,,daa jadik pon kan,,,,...




g laa clinic..plan nak wat medical checkup tambah laa ngan jupe doc pasal kaki nie sekali...
part nak letak urine kat kaunter tuh yang paling malu....da laa ko jalan macam orang tempang pastuh bawak lak botol urine..orang sume pandang....nak catwalk kaki da x semenggah..jalan laa dengan penuh rase..malu,nak makan orang...n rase apsal lak kaunter nie jadik makin jauh tetibe....




daa settle mc,masuk r jumpe doc...dyer tekan2x kaki aku..bole plak aku nak pi pukl tangan dyer...
ye larh....sakit beb..berdenyut2x lak tuh....doc cakap tisu kat lutut aku koyak...terima kasih bole kuar....huh,..dyer bagik aku ubat pil....


yaa..memang kene tunggu buke t laa baru boleh makan,...mak da suh buke da tapi aiezah yang gagah nie blagak x mo..sudahnyer..amk ko kene tahan kaki ko yang berdenyut2x tahap gaban nie....




nie dapat broadband terus search pasal TISU LUTUT KOYAK..law korang rajin bace laa eh blogger nie terangkan pasal kecederaan lutut nie....
http://littlehuge.blogspot.com/2010/12/lutut-cedera-meh-baca-info-ni.html








haila.....ape laa nasib....dugaan ramadhan

2 comments:

wanieybintang said...

adoyaii.. tisu koyak tu, msti sakit gila tuh. get well soon ya

ririn aieza said...

sis wanieybintang...aha..sakit larh..bdenyut2x..tapi pas makan ubat..dah jadik gagah balik..hihi